آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی قصر مانلی

آموزشگاه آرایشگری ارائه دهنده مدرک فنی حرفه ای و بین المللی

آموزشگاه آرایشگری مراقبت و زیبایی قصر مانلی

آموزشگاه آرایشگری ارائه دهنده مدرک فنی حرفه ای و بین المللی

پیوندهای روزانه

انواع برس ریمل

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۱۷ ب.ظ

 

انواع برس ریمل

 

اگر قصد خرید ریمل دارید بهتر است به جای این که به مغازه لوازم آرایشی بروید و آنجا شروع به تست انواع ریمل کنید، از قبل اطلاعاتی از انواع برس ریمل داشته باشید تا بتوانید گزینه مناسب تری انتخاب کنید. تقریبا تمام خانم هایی که به ریمل زدن علاقمندند می دانند که برس ریمل مهمترین قسمت یک ریمل است. منحنی ها و سبک های مختلف برس، جلوه های بی نظیری روی مژه ها ایجاد می کنند. در این جا با انواع مختلف برس های ریمل آشنا می شوید. برای شناخت انواع ریمل با ما همراه باشید.

 

انواع برس ریمل

 

1- ریمل با برس ضخیم

 

انواع برس ریمل

 

در بیشتر ریمل های موجود در بازار میتونید این مدل از برس ها رو مشاهده کنید که کاربرد این نوع برس برای پر پشت و ضخیم کردن مژه ها به کار میره، در اجزای این برس از مویچه‌های ضخیمی استفاده شده است که تمام مژه ها را پوشش داده و متراکم و ضخیم خواهد کرد ولی باید گفت که این برس ها اثر بلندکنندگی ندارند پس برای کسانی که مژه بلند و کم پشت دارند انتخاب بسیار خوبی هست.

برس ضخیم برای حجم دهی مژه استفاده میشه و برای کسانی که مژه بلند و کم پشت دارند مناسب هست.

 

 

2- ریمل با برس باریک 

 

انواع برس ریمل

 

بدون شک این نوع ریمل ها پر استفاده ترین نوع  هستند. شاید شما هم الان یکی از این مدل ریمل ها را استفاده می کنید. معمول ترین نوع ریمل ها مدل هایی هستند که برس باریک دارند و مژه های شما را خیلی طبیعی حالت می دهند و احساس سنگینی روی چشمانتان نیز نخواهید داشت. این نوع ریمل ها را همه استفاده می کنند فرقی نمی کند مژه های پر یا کم پشت، بلند یا کوتاه داشته باشید، برای یک ریمل زدن ساده و طبیعی این برس ها مورد استفاده قرار می گیرند.

برس باریک و صاف برای بلندکنندگی و کاور کامل استفاده میشه و برای کسانی که مژه کوتاه دارند مناسب هست.

 

 

 بهتر است بخوانید : طرز صحیح ریمل زدن

 

3- ریمل با برس ساعت شنی

 

 

قوس هایی که در دو طرف این ریمل وجود دارد چشمان شما را باز تر و زیباتر نشان می دهد زیرا مژه ها را در گوشه های بیرونی چشم بلند تر می کند. به دلیل سختی این نوع برس باعث می شود رنگدانه ها تاثیر 2 برابری روی مژه های شما داشته باشند. اگر عاشق ریمل های قوی و تیره هستید این نوع ریمل گزینه مناسبی برای شماست.

 

- ریمل با برس منحنی 4

 

انواع برس ریمل

 

از دیگر انواع برس ریمل میتوان به برس های محنی اشاره کرد ، اگر مژه هایی بلند دارید و میخواهید جلوه زیبا و خاص به آنها بدید بهترین پیشنهاد برای شما ریمل با برس منحنی هست که کاربرد اون بیشتر برای فر دادن به مژه می باشد. البته این نوع برس برای کسانی که مژه هایی صاف و بی حالت دارند به خوبی عمل خواهد کرد و جلوه زیبایی به مژه های میدهد.برای استفده خوب و درست از این برس باید برس را از وسط مژه به سمت بالا تکان دهید. این برس مژه های شما را به سمت بالا متمایل خواهد کرد که باعث بازتر دیده شدن چشم های شما میشود.

برس منحنی برای فر کردن مژه ها ساتفاده میشه و کسانی که مژه های بلند دارند بسیار مناسب هست.

 

5- ریمل با برس توپی 

 

 

شاید این نوع ریمل ها به اندازه سایر ریمل های این لیست معمول و مورد استفاده نباشند اما از اهمیت آنها کم نمی کند. شاید شما هم بارها با این مساله مواجه شده اید که هنگام ریمل زدن به مژه هایی که در گوشه های چشمتان هستند یک لکه مشکی به جای گذاشته اید. ریمل های توپی برای ریمل زدن به قسمت هایی از مژه ها که ریمل زدن به آنها آسان نیست مناسب هستند. مثلا مژه های گوشه های چشم یا حتی مژه های پایین چشم

 

6- ریمل با برس نوک تیز

 

انواع برس ریمل

 

نوک تیز این نوع برس بر روی مژه های قسمت داخلی تاثیر دارد و انتهای بزرگتر آن تاثیر بیشتری روی بلندی مژه های بیرونی چشم دارد. نوک تیز آن برای زدن ریمل روی مژه های پایینی چشم بدون این که مژه ها را به هم بچسباند نیز مناسب است.

 

در دوره های آموزش آرایش و پیرایش که در آموزشگاه های معتبر آرایشگری برگزار می شود درمورد نحوه آرایش و ابزار متناسب با آرایش هر صورت نیز صحبت خواهد شد.

 

منبع : آموزشگاه زیبایی بانوان قصرمانلی

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۹/۰۵/۲۰
  • ۱۳۱ نمایش
  • قصر مانلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی